BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Wednesday 10 August 2011

Happy :)

Hye and assalamualaikum :) Puase ? bagos lh kalau puase . Tapi yang ntok yang tak puase too bawak2 lh ganti yee :D Hari tuh aku balik kg petu otw nak sampai kg tuh ternampak seorang pakcik / abang yang dengan selamber nye isap rokok kat dalam kereta , dah lah islam yang cukop syarat len lh kalau dye *gile atau sebaliknye . Tapi kalau *gile takan lah boleh bawak kereta kan ? lagi2 dye pegang rokok tuh luar tingkap kereta kalau tak keluarkan takpe lh jugak . IshIsh . Okay back to title . Semalam aku marah kat dye and then dye cakap tengok lah besok dye akan ..
Nak thu dye buad pe ? Ado lah . Hehe ;) tapi d'sbbkan aku mrh kat dye , aku tak bape lyn dye sngt tadi  
Sorry ya awak ;)
Tadi at sekolah ade budak kelas aku ckp yg aku ny muke macam perempuan yang iklan silkygirl tuh . Ap erk nme perempuan tuh ? hah , tengok lah muke dye ny :- 
Sharifah Amani name dye . Sme ke muke aku ngan dye ? Beza yang teramat lh . Tah ape2 tah dorang ny . Sakai lebih :) k lah bye 

0 comments: