BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Friday 5 August 2011

Ramadhan bulan mulia :)


Assalamualaikum and hye semua . Hari ni dah 6 hari kite menjalani ibadah puase . korang cukup atau tidak puase nye ? Hee ;D kalau tak cukup nnty ganti okay . Aku alhamdulilah lah cukup 6 hari . Tak ade lah penat nak meng-ganti nanti . Eceh , baru bape hari puase dah pike penat nak mengganti . Bhaha.
Bulan Ramadhan kan bulan mulia tapi ade jee orang yang tak berhati mulia . ( maaf kalau sape2 yang terase) . Dalam kelas aku setiap hari ad je yang mencari **** daripada mencari ****** . Dah lah diorang cari pasal  dengan aku . Ergh , diorang ejek aku and kawan aku . Tahu tak yang diorang ejek tuh kejadian Allah . Setahu aku salah sorang yang mengejek aku tuh pernah masuk tahfiz tapi tetap mengejek kejadian Allah . Bulan mulia kot kau buad perangai macam tuh . Tolong lah berubah dri kurang baik ke lebih baik . Ni kan bulan mulia . Okay selamat berbuka puase :D

0 comments: